نوشته شده توسط : 4664S

آخرین تغییرات : 1392/1/26 نسخه PS3 اضافه شدبازی Alice Madness Returns آلیس بازگشت جنون یک بازی ترستاک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط Spicy Horse ساخته شده و استودیو معروف Electronic Arts آن را در سال 2011 برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و pc منتشر کرده است . داستان بازی در ادامه نسخه قبل یعنی Alice Liddell می باشد . آلیس دیوانه شده است و خود را مسئول آتش گرفتن خانه و خانواده خود می داند و در حال فرار از ورژن (بیشتر…)



:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

انیمیشن سریالی Hulk and the Agents of SMASH یا هالک و گروه ضربت سریالی است که در سال 2013 بر اساس کتابهای کمیک استریپ مارول و شخصیت محبوب آن هالک تولید شده است . کمپانی والت دیزنی در همکاری مشترک با کمپانی مارول "صاحب امتیاز شخصیت هالک " این سریال موفق را تولید کرده اند . این سریال در میان منتقدان توانسته است امتیاز 7 از 10 را کسب کند . هالک و گروه ضربت (بیشتر…)



:: بازدید از این مطلب : 761
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

بازی Bound By Flame گرفتار در آتش یک بازی در سبک اکشن , نقش آفرینی می باشد که تمی فانتزی دارد . در کمتر از یک ماه دیگر یعنی در 9 می 2014 بازی انتشار می شود . داستان بازی به این گونه است که قربانی یک اتفاق شیطانی باید ما بین قبول کردن نیروهای شیطانی و یا رد کردن آن و پذیرفتن قدرت های و استعداد های قهرمانه یکی را انتخاب کند . خطر و دشمن ها بسیار ترسانک تر از همیشه در میدان نبرد می باشند . وسوسه برای به دست آوردن نیروهای بیشتر قسمتی (بیشتر…) 



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

فیلم آموزشی Drum Fill System روش صحیح نواختن درام را هم اکنون میتوانید برای اولین بار در میان سایتهای فارسی زبان از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . همواره هنرجویان رشته موسیقی در تلاشند تا با یافتن منابع آموزشی در مورد ساز تخصصی خود بتوانند به هدف مورد نظر خود در کوتاهترین زمان ممکن دست یابند . سایت دانلو دفارسی همواره در تلاش است تا به راحتی منابع آموزشی درست را در اختیار (بیشتر…)  

 

 



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

بازی Captain America کاپیتان آمریکا براساس یکی از پرطرفدارترین فیلم های هالیوود طراحی و ساخته شده است. در این بازی شما باید با استفاده از مهارت های تاکتیکی خود تمامی دشمنان و ارازل اوباش و کسانی که قصد نابودی شهر را دارند از بین ببرید و شهر را از جبهه شیاطین پاک کنید و همه افرادی را که به دست دشمنان آزار و آذیت می شوند را نجات دهید. همچنین شما می توانید این بازی را بصورت تک نفره و یا چند نفره بازی کنید. بازی کاپیتان آمریکا با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی (بیشتر…)

 

 



:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

فیلم آموزشی Lynda Creating Urban Game Environments in 3DS Max به شما کمک می کند تا با تمامی تکنیک های لازم برای ساخت فضاهای شهری سه بعدی آشنا شوید و آن ها را در محیط بازی های خود به بهترین نحوه مکمن بکار ببرید . Adam Crespi مدرس این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از بلوک ها و تکنیک های بافت پیشرفته به ساخت مدل هایی که در آن ها چند ضلعی کمتری بکار رفته است بپردازید . شما خواهید آموخت که چگونه به توسعه شهرهای خود بپردازید و به ساخت ساختمان ها , خیابان ها و … بپردازید و محیط بازی خود را گسترش دهید . این دوره آموزشی شامل فایل های تمرینی نیز می باشد که می توانید نهایت استفاده را از آن ببرید .

تصاویری از فیلم آموزشی Lynda Creating Urban Game Environments in 3DS Max :

Lynda Creating Urban Game Environments in 3DS Max



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

بازی Doom 3 RC2 Full سرنوشت شوم ۳ یکی از پرطرفدارترین بازی های سیستم های کنسول می باشد ک همکنون این بازی بسیار زیبا بصورت کامل برای سیستم های اندروید منتشر شده است. در بازی سرنوشت شوم ۳ در کره مریخ و در مجتمع صنایع نظامی به دلیل آزمایشات بیولوژیکی اشتباهی که بی دلیل رخ داده بود تمامی هیولاها و موجودات فضایی غول پیکر بصورت وحشیانه ای به شما حمله ور می شوند و شما باید برای نجات جان خود تمامی آنها را از بین ببرید و حمله شیاطین را متوقف سازید. در این بازی اسلحه های بسیار قدرتمندی بکار رفته است همچنین این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

 

(توجه : این بازی قابل نصب بر روی گوشی های روت شده اندروید می باشد)

 

برخی از ویژگی های بازی Doom 3 RC2 Full :

- محیط بازی سه بعدی

- گرافیک بالا

- دارای مراحل مختلف

- دارای سلاح های قدرتمند

- سبک بازی اکشن

- قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید روت شده

- مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا

 

Doom 3 is a story-driven action game played from a first-person perspective. As with previous Doom games, the main objective is to successfully pass through its levels, defeating a variety of enemy characters intent on killing the player’s character. Doom 3′s more story-centered approach, however, means that the player often encounters friendly non-player characters, who provide key plot information, objectives and inventory items. The game incorporates ten weapons for the player’s use to survive, including conventional firearms and explosives such as a submachine gun, shotgun and grenades, experimental plasma weaponry, and the traditional BFG 9000 and chainsaw weapons of the Doom franchise.Enemies come in multiple forms and with different abilities and tactics, but fall into two broad categories of either zombies or demons. Zombies are humans possessed by demonic forces, who attack the player’s character using their hands and melee weapons or a variety of firearms, while demons are creatures from Hell, most of which attack using claws and spines, or by summoning plasma-based fireballs.[15] The corpses of demons are reduced to ashes after death, leaving no trace of their body behind.

 

تصاویری از محیط بازی Doom 3 RC2 Full

DIII4A5-www.download.irDIII4A4-www.download.irDIII4A3-www.download.irDIII4A6-www.download.irDIII4A2-www.download.irDIII4A1-www.download.ir



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

فیلم آموزشی Infiniteskills Learning Maxon Cinema 4D R15  جدیدترین فیلم تولید شضده از کمپانی خوشنام  Infiniteskills می باشد . کمپانی که حدود ۷ سال مشغول به تولید محتوای اموزشی در زمینه های مختلف می باشد این کمپانی همواره با بهره گیری از مجربترین اساتید در حوزه های مختلف در تلاش است تا با ارائه راهکارهای نوین آموزشی و ارائه دقیق دستورات آموزشی به کمک

افراد مختلفی که در تلاشند تا بهترین نتیجه را دست یابند ارائه کند . این بار این کمپانی خوش نام با ارائه آموزش نرم افزار Maxon Cinema 4D R15 کاربران این نرم افزار را غافلگیر کرد . این نرم افزار در واقع یکی از نرم افزار هایی است که در چند سال اخیر موفق شده است جای خود را در میان فیلمسازان و تدوینگران حرفه ای باز کند . Maxon Cinema 4D R15 در اصل کارکردی شبییه به نرم افزار محبوب شرکت ادوبی یعنی افتر افکت دارد و در این چند ساله توانسته خود را به عنوان رقیب اصلی این نرم افزار معرفی کند و به عقیده این کارشناسان تا حدود زیادی توانسته به موفقیت زیادی دست یابد .

شما با تماشا و فراگیری این فیلم آموزشی با دنیایی جدید ی روبرو خواهید شد که به شما کمک می رساند که تصمیم درستی بگیرد . یکی از ویژگی های این فیلم آموزشی در این نکته نهفته است که شما میتوانید سخترین و پیچیده ترین نکته ها در زمینه این نرم افزار را به راحتی فرا بگیرید . در واقع این فیلم برای آندسته از افرادی است که هیچ سررشته ای در مورد Maxon Cinema 4D ندارند اما انگیزه زیادی برای یادگیری این نرم افزار دارند . افرادی هم که در  سطح خوبی قرار دارند می توانند به کمکگ این فیلم بر مهارتهای خود بیافزایند و بهترین شکل کار خود را پیش ببرند .

A Practical Cinema 4D Training Course That Teaches Real World Skills. In this project-based Learning Maxon Cinema 4D R15 video tutorial series youll quickly have relevant skills for real-world applications. Follow along with our expert instructor in this training course

Infiniteskills-Learning-Maxon-Cinema-4D-R15.Download.ir



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

بازی Six Guns شش اسلحه یکی از پدیده های بسیار زیبای کمپانی بازی سازی شرکت گیم لافت می باشد. در این بازی شما در نقش یک گانگستر هستید که باید شهر را از حمله راهزن ها، دشمنان غیر طبیعی و گاوچران های وحشی حفظ کنید و تمامی آنها را از بین ببرید. در بازی شش اسلحه شما باید ۴۰ ماموریت خطرناک را پشت سر بگذارید و در این ماموریت ها شیاطین مانع کار شما می شوند. این بازی دارای ۸ اسب مختلف و ۱۹ اسلحه قدرتمند می باشد که شما می توانید به دلخواه خودتان برای انجام دادن ماموریت های خاص از آنها استفاده کنید. بازی شش اسلحه دارای گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

 

برخی از ویژگی های بازی Six Guns :

- محیط بازی سه بعدی

- گرافیک بالا

- دارای ۴۰ ماموریت خطرناک

- دارای ۸ اسب مختلف

- دارای ۱۹ اسلحه حرفه ای و قدرتمند

- سبک بازی ماجراجویی و اکشن

- قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

- مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳ به بالا

 

تصاویری از محیط بازی Six Guns

Six.Guns5-www.download.irSix.Guns4-www.download.irSix.Guns3-www.download.irSix.Guns2-www.download.irSix.Guns1-www.download.irSix.Guns6-www.download.ir

 

Explore a truly enormous and open Wild West frontier full of cowboys, bandits and more…unnatural enemies in this third person shooter adventure game.Play for free: Make your enemies pay!Buck Crosshaw never shot a man who didn’t deserve it, but now he’s an outlaw who had to fake his own death and escape to Arizona. But in escaping one evil, Buck is about to face another, for an ancient and wicked force stirs in the hills of this mysterious region.A WILD FRONTIERFreely explore an open world set in Arizona and Oregon full of events, mystery and challenges for you to discover as you become completely immersed in the story and the action. But don’t be fooled by this land’s beauty – outlaws, vampires & many other unnatural foes lurk in every shadow.ACCEPT THE CHALLENGE.Take on 40 missions with a great variety of tasks for you to overcome. You’ll race horses, take out robbers, fend off waves of enemies and more along the way!SADDLE UPIn this kill-or-be-killed land, you’ll need to unlock all 8 different horses, 19 weapons and a wide selection of clothes, ammo and other items to help you on your adventure.PLAY FOR FREEFree games have never been this deep or fun! It costs you nothing to download and play the game to the end!For fans of FPS, action games, shooting games, action games free Android games.

 

آموزش تغییر دادن زبان بازی از ژاپنی به انگلیسی

Six-Guns1-www.download.ir

Six-Guns2-www.download.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 4664S

پروژه آماده افتر افکت  videohive after effects  ارائه ای جدید از سایت دانلود فارسی می باشد . شما کاربران عزیز سایت که در زمینه ساخت جلوه های ویژه تصویری فعالیت میکنید همواره دغدغه این موضوع را دارید که با استفاده از نرم افزار افکتر افکت بتوانید بهترین تصاویر را خلق کنید . شما میتوانید با مراجعه به سایت دانولد فارسی جدیدترین عناوین افتر افکت را از کمپانی ویدئو هایو را دریافت نمایید

این مجموعه که هم اکنون پیش رو دارید از جدیدترین تولیدات کمپانی ویدئو هایو می باشد که در اختیار شما کاربران قرا ر میگیرد . ماه اپریل 2014 زمان دقیقی عرضه این ویدئوها می باشد .

عناوین موجود در مجموعه :

Videohive Yellow Party

 Videohive Lights  

Videohive Epic Dreams Gallery

 

 

Videohive-Yellow-Party.download.ir

Videohive-Lights.download.ir

دانلود پروژه آماده افتر افکت videohive after effects

 

 



:: بازدید از این مطلب : 788
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()